@Mara: Ich habe nur mitbekommen wie er sich von seiner "Freundin" aushalten ließ. Fast jeden zweiten Monat sollte sie ihm Geld schicken und wenn sie kam die super teuersten Sachen für ihn im Gepäck haben. Dann hat die Freundin natürlich den Riegel vorgeschoben.
@Lenka: I guess, you are still reading here... you told me to be Tareks past. Ich know, there is no problem. But you are his past, too. That is what he told me.
Girls, you are all the past of Tarek. And you was never his future. Last night I have had a long talk with him about your contributions in this forum. He roared with laughter. Not each girl who slept with him was his girlfriend! Least of all it is was once. I shall give you his regards and a good advice: he wants to be left in peace. Therefore he don't want to hear about it. And last but not least a good advice from me: dream about him further! Excuse me bad English, but I am a frenchwoman.
"Girls, you are all the past of Tarek. And you was never his future." no problem!
"dream about him further!" no thanks
"he wants to be left in peace." it must be realy important for him, what is written in the internet... he could have all the peace of the world, if he does not care....
One advice from me: He tells everybody, what they want to hear... so talk to him as long as you want. But for me he has another story, if I would call him. But I don´t like to.
Hi! Wie lange ist das denn her? Ich war nämlich im August da! Ist sie noch mit ihm zusammen? Hast du denn Fotos von ihm? Hat er das Geld von ihr verlangt, oder hat sie ihm geschenke von sich aus gemacht? Lg Mara
**Ärgere dich nicht darüber, dass der Rosenstrauch Dornen trägt, sondern freue dich darüber, dass der Dornenstrauch Rosen trägt.**
Hat das einen bestimmten Grund dass er dir nicht so sympathisch war, oder wegen dieser einenn geschichte! kennst du seine Ex besser? lg mara Ps Foto wär echt super
**Ärgere dich nicht darüber, dass der Rosenstrauch Dornen trägt, sondern freue dich darüber, dass der Dornenstrauch Rosen trägt.**
bist du noch im Kontakt mit ihr? Meinst du sie könnte mir mal ne mail schreiben um mir zu berichten wies bei ihr so war? Das würde mir vielleicht weiterhelfen! Befinde mich jetzt irgendwie in einem Gefühlschaos! Wäre nett, wenn du mir vielleicht helfen könntest!